fortsättning på Fredagen

Hade gör kul ibörjan tills IDOTEN kom och förstörde allt.
'Blev så jävla vansinig att jag hade lust att slå han men den
fega ungjäven cyklade ju hem . Var på väg hem till han men
tydligen hade ngn full gubbe gått efter mig så alla hade blivit
oroliga och hade letat efter mig , Sen hittade Antonella och
Rebecka mig. Sen kom dom andra . Sen hände de lite saker.
Sen skulle jag gå hem till han , så jag Rebecka , Linda och
Antonella gick. Stog där och bara skrattade åt han så sjuk
i huvet han är. Sen ringde vi efter Honken så kom han Rosen
och Andreas. Åkte vi med dom till gårn. Men Andreas hade tydligen
inte kört Linda, för han kom ensam tillbaka så jag frågade Rosen
om han kunde köra mig till henne och det gjorde han men då mötte
vi Honken som hade hämtat henne. Och när han vände hållde jag på
att ramla av HAHAHAHA. Sen blev kvällen lyckad.














Saknaden är stor!



Kommentarer
Postat av: Antabi

aaawww älsk<3333vi hade iaf kul den dagen..en stund iaf=)

2009-04-04 @ 16:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0