Fredag.

Ursch på dagen..
Verkligen ingen höjdare inte än iaf.
Gått runt och funderat och tänk på saker..
Om prov på Eneglskan gick inte alls
bra pluggat på fler gloser..
Sen e-val,, gjorde ett armband sen härma alla mig
med det så skapade tydligen nya modet :) , Sen efter
E-valet var det kvarsittning säger bara ALDRIG mer.
Lärde mig kankse 8 saker på kemin så får väl snart
ha det omprovet med eller något sånt.Sen kom
Marita och hämtade mig och Linda sen hem och nu
sitter jag här och skriver massa värdelösa dikter ooch skit
Menmen senare blir det väl gårn tror jag, Hoppas någon
lyckas få mig på andra tankar där . Ursäkta dom tråkiga
inläggen men har haft prov och läxor nu på det senatse
asså massa. Men det kommer nog ett roligt snart .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0