Onsdag / Gårn

Tand besöket gick bra hade INGA hål, Ska bara börja borsta tandkötet lite mer sen blir allt perfekt.
Efter det  hängde jag med Antonella hah vi cyklade runt på hennes nya cykel, Och gungade och
massa annat.Sen kom pappa och då åkte jag med han upp till garaget med bussen eller a till
Shell först och tanka sen bort ditt. Sen till konsum och handla mat , sen hem och sätta mig här
igen, ursch får inte börja sitta vid datan varje dag bara föratt det är lov.  Men iaf lovet har varit
Bra änså länge eller ah Linda har ju åkt till Göteborg annars är väl allt bra. Har varit med "gänget"
alla dagar hittils, och nu kanske jag borde dra till Gårn för Antonella skulle möta mig vid S.K säger
inte var det är hemligt , Och nej det är inte Sofia kylander  för den som tror de :) . Men får se om jag
Skriver ennu ett inlägg sen när jag kommer hem eller så får det bli mer i mogron. Ni kan ju inte klaga
Nu när jag skrivit flera på en fag. Bytt header idag med vad tycks :D ?

Kommentarer
Postat av: erikfraed

antonella kan väl inte cykla :P

2009-04-16 @ 13:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0