Söndag


Lördagen vill jag helst inte skriva om . Sorry
Men idag vaknade jag av att pappa slog i dörren och sa att
jag skulle gå upp för jag skulle till kyrkan så jag gick upp
och klädde på mig. Ringde Elin och frågade om hon skulle
ditt och det skulle hon så åkte dit med hon och Linda. haha
så jävla trögt ska avra där 19 och har varit där 13 :D haha
fast blir ju varenda söndag framåt . Men nu är Linda på väg hit
sen ska vi ner till ed, Tänkte gå innom Antonella och kolla om hon
vill hänga på vilket jag inte tror hon orkar haha , Ska förästen tvätta
mitt fönster nu , Inte för jag kan men ,sen ska jag städa lite och kolla
om min snygga scooter funkar hahahahaha shit så jävla ful är den
vill ha en sån i rosa med det lär jag nog aldrig få . Skola i morgon ska
hänga med Antonella hem för vi ska köpa grejer tills på Torsdag :D.
hörs sen puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaaha... ja orkar la visst xd

2009-04-05 @ 15:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0