Onsdag/Tandläkar besök

Jag vet att jag har varit lite dålig med upptatering (stavning) men nu är det
lov och har helt enkelt inte haft tid men nu fram över kommer det bli som
vanligt , skriva många gånger om dagen.
Idag ska vaknade jag kl 07.05 fråga mig inte varför , kunde inte somna
om heller så tog med mig täcket och satte mig och glode på tv.
Sen durschade jag och nu har jag fixat mig ska snart kila iväg till
Tandläkar besök, Har ju en bettskena (stavning) så dom ska nog
bara kolla den och hur det går , Fan har ju inte använt den på länge
för kan inte somna med den i (A), FAAN . Hoppas inte hon märker
de. Har ju påsklov nu denna veckan måste säga att det behövdes
komma bort från skolan i en vecka . Men får skriva mer sen för nu
måste jag snabab mig till tandis . Önska mig lyckatill :)
För det lär jag beöva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0